پنج شنبه 12 دی 1392برچسب:, :: 12:39 ::  نويسنده : parsa

دانلود بازی همبرگر فروشی Burger Bustle

 

»» بخش بازی های درخواستی فری گیمز ««

Burger Bustle دانلود بازی همبرگر فروشی Burger Bustle

Burger Bustle یک بازی جذاب در سبک آشپزی بوده که در آن باید به سرعت به پخت همبرگر های بسیار زیادی بپردازید و خود را به عنوان یکی از بهترین کسانی که همبرگر درست می کنند، مطرح کنید واز این راه به کسب در آمد و گسترش شغل خود در شهر ها و قسمت های مختلف بپردازید و اعتباری جهانی بدست آورید. در بازی Burger Bustle باید مدیریت زمان را به دست بگیرید و مواظب باشید تا حتی یکی از مشتریان نیز ناراحت نشوند. زیرا اگر صبر آن ها لبریز شود و شما هنوز همبرگر آن ها را تحویل نداده باشید آن ها عصبانی خواهند شد و به این خاطر امتیاز منفی دریافت خواهید کرد و این امتیاز منفی باعث می شود تا شما اعتبار کمتری داشته باشید و مشتریان کمتری به سراغ شما بیایند که این کار باعث کاهش در آمد شما خواهد شد.

در طول بازی اگر کار خود را به خوبی انجام دهید و همه کارها در اسرع وقت انجام شوند امتیاز ها و دستاورد های بسیار بیشتری بدست خواهید آورد که زمینه را برای گسترش آشپزخانه شما به خوبی فراهم می کند پس سرعت و دقت خود را تا می توانید بالا ببرید تا سریعتر معروف شوید. حتی در بازی Burger Bustle می توانید از قبل همبرگر آماده کنید تا زودتر مشتریان خود را جواب دهید. زیرا مطمئنا شلوغی آشپزخانه شما اصلا خوب نیست و می تواند به ضرر شما نیز باشد. گیم پلی بازی Burger Bustle بسیار سریع و جذاب است که به همراه مراحل بسیار متنوع می تواند ساعت ها کاربران را مشغول بازی کنند تا از آن لذت کافی ببرند. یکی از ویژگی های دیگر این بازی وجود مشتریان دیوانه است که بسیار عجله دارند و ممکن است باعث شوند تا دچار استرس شده و از این راه دقت شما پایین بیاید و زمان را از دست بدهید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : 108.64 مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

sharethis دانلود بازی همبرگر فروشی Burger Bustle



پنج شنبه 12 دی 1392برچسب:, :: 12:38 ::  نويسنده : parsa

دانلود بازی پدر خوانده The Godfather 2 برای PC

 

»» بخش بازی های درخواستی فری گیمز ««

The Godfather 2 دانلود بازی پدر خوانده The Godfather 2 برای PC

The Godfather 2 - RG Repack

The Godfather 2 نسخه دوم بازی مشهور و پرطرفدار پدرخوانده است که بعد از موفقی فوق العاده چشمگیر و عالی، شرکت بزرگ EA اقدام به ساخت نسخه دوم آن کرد و آن را در سال 2009 عرضه کرد. این بازی همانند نسخه اول خود توانست فروش فوق العاده ای داشته باشید و در زمان خود در جمع پرفروش ترین بازی ها قرار بگیرد. داستان بازی The Godfather 2 در شهر های مختلف مثل نیویورک و میامی رخ می دهد که در هر یک از این شهر تعداد فراوانی ماموریت وجود دارد که می توانید ساعت ها به انجام آن ها بپردازید. شخصیت بازی یکی از اعضا مافیا است که سعی دارد تا برای خود و سایر اعضای گروه اعتباری بدست آورد.

در این راه باید از مهارت های مختلف هر یک از اعضای گروه استفاده کند و به کمک آن ها سایر گروه ها و افرادی را که در برابرشان قرار می گیرند را نابود کند. برای مطرح کردن خود در شهر می توانید به مغازه های مختلف رفته و از آن ها در ازای داشتن ارامش پول بخواهید با این کار شما به آن ها تضمین می دهید که هیچ خطری آن ها را تهدید نمی کند. نقش اصلی در بازی The Godfather 2 دومنیک نام دارد که باید او را در رقابت با سایر گروه ها کمک کنید و حتی خانواده اعضای مافیا را نیز گروگان بگیرید و اگر در قسمت هایی مجبور شدید بی گناهان را نیز بکشید تا برای خود موفقیت کسب کنید. جالب است بدانید در بازی The Godfather 2 می توانید یک مهارت خاص را تقویت کنید به عنوان مثال می توانید به یک تیر انداز فوق العاده ماهر تبدیل شوید که دورترین هدف ها را نیز به خوبی مورد اصابت قرار می دهد.بعلاوه این قابلیت را نیز دارید تا با گرو های دیگر متحد شوید و علیه یک گروه خاص اقدام به حمله کنید که این کار بسیار لذت بخش خواهد بود.

dvd دانلود بازی پدر خوانده The Godfather 2 برای PCهم اکنون می توانید نسخه ی کامل ( Reloaded ) این بازی جذاب را در فالب دو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه فری گیمز با قیمت 5500 تومان سفارش داده و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا کلیک کنید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Windows XP, VISTA, 7
Processor : Intel 2.8 GHz , AMD Athlon 64 3000
Memory : 2 GB
Hard Disk Space : 6 GB
Video Card : GeForce 7800 GT, ATI X1600 or better
DirectX : 9.0

حجم فایل ها : 4.3 گیگابایت

تصویری از محیط بازی (1)

تصویری از محیط بازی (2)

پسورد فایل ها : www.freegames.ir

لینک های دانلود : ( لینک های مستقیم پس از چند ماه غیر فعال خواهند شد )

دانلود پارت 1 : Direct Link

دانلود پارت 2 : Direct Link

دانلود پارت 3 : Direct Link

دانلود پارت 4 : Direct Link

دانلود پارت 5 : Direct Link

آموزش نصب :

پس از دانلود، تمامی پارت ها را در کنار هم قرار داده و پوشه ی بازی را با استفاده از نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. سپس فایل Setup ظاهر شده در همان صفحه را به صورت Run As Administrator اجرا کنید. نرم افزار های مورد نیاز برای اجرای بازی در پوشه Redist قرار داده شده که پس از اتمام مراحل قبلی، می توانید آن ها را نصب کنید.

- هم چنین قبل از نصب و اجرای بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

- در این نسخه، تنها بخش MultiPlayer از بازی حذف شده و کیفیت ویدئو های داخل بازی کاهش یافته اند.

- برای رفع مشکلات، بحث و گفتگو راجع به این بازی به این تاپیک مراجعه کنید.

sharethis دانلود بازی پدر خوانده The Godfather 2 برای PC



پنج شنبه 12 دی 1392برچسب:, :: 12:36 ::  نويسنده : parsa

دانلود بازی Robot Rush for Tango – اندروید

 

»» بخش بازی های درخواستی فری گیمز ««

Robot Rush for Tango دانلود بازی Robot Rush for Tango   اندروید

Robot Rush for Tango یک بازی بسیار متفاوت و جذاب است که در آن باید هدایت یک ربات شجاع و قدرتمند را به عهده بگیرید که تمام تلاش خود را می کند تا جلوی کسانی را که می خواهند سرزمین او را نابود کنند بگیرد. در این راه موانع و دشمنان بسیار خطرناکی وجود دارند که ممکن است کار را برای شما در بازی سخت کنند. زیرا مطمئنا عبور از روی یک اره بزرگ آسان نیست و ممکن است با یک اشتباه باعث شوید تا زبات برو روی این اره افتاده و به کلی نابود شود پس در بازی Robot Rush for Tango سعی کنید دقت بسیار بالایی داشته باشید و هیچ حرکتی را تا زمانی که مطمئن نیستید انجام ندهید.

سعی کنید تمام سکه هایی را که در مسیر قرار دارند جمع آوری کنید. زیرا برای ارتقا و افزایش نیرو به آن ها به شدت نیازمند هستید و مطمئنا هنگام رویارویی با رئیس دشمنان به آن ها احتیاج پیدا خواهید کرد. در بازی Robot Rush for Tango 2 کار را باید خوب انحجام دهید که اولی خوب پریدن و دومی نیز دویدن است که می توانند باعث پیروزی شما شوند. گرافیک بازی در حد مطلوبی بوده اما رنگ بندی که در بازی به کار رفته بسیار شبیه بازی هایی مانند لیمبو بوده که البته تفاوت هایی نیز در آن دیده می شود و بعضی قسمت ها مانند موانع به صورت رنگی و بسیار جالب رنگ آمیزی شده اند که در بین سیاه و سفید بودن صحنه های بازی به خوبی خود را نشان می دهند و باعث جلب توجه می شوند. بازی Robot Rush for Tango از گیم پلی بسیار روان و ساده ای بهره می برد که مطمئنا هر گیمری را می تواند ساعت ها مشغول به بازی کند.مراحل بازی نیز بسیار متنوع بوده و سعی شده در تک تک آن ها موانع بسیار خوب و منحصر به فردی طراحی شود تا کاربر احساس خستگی و یکنواختی در بازی نکند.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل ها :42.40 مگابایت

پیش نیاز اندروید : نسخه 2.3 یا بالاتر

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل ها : www.freegames.ir

sharethis دانلود بازی Robot Rush for Tango   اندروید



صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 ... 8 صفحه بعد

سایت همه چی
iran
درباره وبلاگ

وبلاگ من خوش آمدید من مدیر این سایت هستم تا می تونید از سایت من لذت ببرید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان nini و آدرس nasirikhah.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 72
بازدید کل : 17699
تعداد مطالب : 144
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


f-ogto-0jhou0-7o