پنج شنبه 12 دی 1392برچسب:, :: 13:44 ::  نويسنده : parsa

need for speed world walkthrough box artwork دانلود بازی Need For Speed World

انتظار هواداران برای انتشار نسخه 15 از پرطرفدارترین و پرفروش ترین بازی اتومبیل رانی کامپیوتری که از سال 1994 تا به امسال همه ساله با انتشار یک نسخه جدید از این بازی زیبای خود عنوان پرفروش ترین بازی اتومبیل رانی دنیای بازی های رایانه ای را تثبیت می کند و بی رقیب در صدر سری بازی های بی همتای اتومبیل رانی دنیا قرار می گیرد !

اوج شهرت سری بازی های Need For Speed را می توان از آنجا دریافت که هر علاقمندی با شنیدن بازی اتومبیل رانی ناخواسته نام Need for Speed را بر زبان می آورد که به جز جدایی ناپذیری از دنیای بازی های رایانه ای مبدل گشته است !

Need for Speed World به عنوان زیباترین بازی از سری بازی های Need for Speed با گرافیکی فوق العاده و محیط بازی فوق طبیعی و اتومبیل های مطرح روز دنیا همچون آخرین مدل های BMWلذت واقعی یک بازی رانندگی تمام عیار را به علاقمندان منتقل می کند و منتقدان معتقدند یک بار دیگر پس از انقلابی که بازی shift در سری بازی های Need for Speed داشت، این بارWorld بتواند همگان را خیره زیبایی های خود کند .

System Requirements:

Operating System: Windows XP / Vista / 7;
Processor: Intel Pentium 4 2.4 Ghz;
Memory: 1 GB of RAM
Hard disk: 10 GB
Video Card: Graphics card co 256 MB memory, (NVIDIA GeForce 6600GT / ATI Radeon X1600 ) is compatible with DirectX ® 9.0c, with the latest drivers DirectX; Sound Card: Sound device compatible with the DirectX ® 9.0

 

Diffusé par Adcash
آموزش دانلود از Hipfile و uploadboy (لینک های کمکی ویوا دانلود)
بخش دانلود :

لینک مستقیم

   


پنج شنبه 12 دی 1392برچسب:, :: 13:43 ::  نويسنده : parsa

سته: بازی اتومبیل رانی,بازی ورزشی,دانلود بازی

  • 2010/9/7

UAZRacing44 دانلود بازی UAZ Racing 4×4

بازی ماشین سواری شاسی بلند UAZ Racing 4×4 یکی از جدیدترین بازی های اتومبیل رانی به سبک ۴×۴ می باشد.این سبک از ماشین سواری دارای ویژگی های منحصربفردی است. نوع ماشین ها غالبا از نو جیپ یا شاسی بلند می باشد که بسیار مناسب برای اتومبیل رانی در جاده های صعب العبور و کو هستانی است. گرافیک بسیار زیبای این بازی نیز موجب می شود هر چه بیشتر از اتومبیل رانی در جنگل لذت ببرید. ا

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی :
Operating System: Windows 2000/XP
Processor: 1,5 GHz
Memory: 256 MB
Video card: 64 MB RAM, DirectX 9.0 compatible (GeForce 3 or Radeon 9200)
Sound card: DirectX compatible
Hard disc: 5 GB Free Hard Drive Space

 

password دانلود بازی UAZ Racing 4×4 پسورد :www.vivadl.com

copyright دانلود بازی UAZ Racing 4×4 منبع:گروه نرم افزاری ویوا

dl دانلود بازی UAZ Racing 4×4 لینک دانلود مستقیم قسمت اول dl دانلود بازی UAZ Racing 4×4 لینک دانلود مستقیم قسمت دوم

dl دانلود بازی UAZ Racing 4×4 لینک دانلود کمکی قسمت اول dl دانلود بازی UAZ Racing 4×4 لینک دانلود کمکی قسمت دوم

Diffusé par Adcash


پنج شنبه 12 دی 1392برچسب:, :: 13:42 ::  نويسنده : parsa

overspeed game vivadl.com  دانلود بازی Over Speed

Overspeed Street Racingاز جمله بازی های سبک مسابقه ای است که در آن هیجان زیادی  را تجربه خواهید کرد. مراحل بازی تماما در خیابان های شهر لس آنجلس اتفاق می افتد. جایی که پلیس در کمین افرادی است که با سرعت های وحشتناک با هم رقابت کرده و رعب و وحشت را به جان شهروندان می اندازند. از میان ۱۰ ماشین پر سرعت می توانید هر کدام را انتخاب کرده و با دوستان خود به رقابت بپردازید. به جزییات بازی در حد بسیار جالبی پرداخته شده ، به طوری که با هر بار برخورد ماشین با کناره های خیابان یا ساختمان های اطراف آن صدمه دیده و برای تعمیر آن بایستی از پول هایی که با کسب مقام در مسابقات بدست می آورید استفاده کنید. هم چنین خواهید توانست ماشین خود را از نظر زیبایی و هم چنین از نظر قدرت و افزایش توانایی ارتقا دهید. خیابان ها و مکان هایی که مسابقات در آنجا برگزار می شوند عینا از روی مدل واقعی همان مکان ها در شهر لس آنجلس طراحی شده اند. در ضمن بازی به صورت پرتابل می باشد.

قابلیت های کلیدی بازی Overspeed Street Racing :
ـ گرافیک بالا
ـ پرداختن عالی به جزییات
ـ قابلیت ارتقای ماشین
ـ بدون نیاز به نصب
ـ ۱۰ نوع ماشین منحصر بفرد
- و …

حداقل سیستم مورد نیاز:
ـ سیستم عامل 2000/XP
ـ پردازنده مرکزی 2.4 GHz
ـ کارت گرافیک 128MB
ـ حافظه موقت 512MB

 

zv947b دانلود بازی Over Speed

 

لینک نرم افزار اصلاح شد

pass دانلود بازی Over Speedرمز فایل : www.vivadl.com

pass دانلود بازی Over Speed حجم فایل :  327 MB

Home دانلود بازی Over Speedمنبع : گروه نرم افزاری ویوا دانلود

Download دانلود بازی Over Speed   لینک مستقیم (VIVADL)   |   لینک کمکی (hipFile)

 

Diffusé par Adcash


پنج شنبه 12 دی 1392برچسب:, :: 13:42 ::  نويسنده : parsa

Wrc cover  دانلود بازی بسیار زیبای WRC FIA World Rally Championship

خود را برای یک مسابقه فوق العاده مهیج در زمینه مسابقات رالی جهانی ۲۰۱۰ آماده کنید و پشت فرمان خود بشینید تا این رقابت عظیم و شگفت انگیز را برنده شوید ! بازی جذاب و مهیج WRC FIA World Rally Championship از ماشین های واقعی که در مسابقات وجود دارند استفاده می کند و دقیقا زمان بندی اتفاق افتادن وقایع ، همان زمان هایی می باشد که امسال در واقعیت اتفاق افتاده است. تجربه ای ترسناک و دراماتیک را هنگامی که در پشت سیستم خود ترمز دستی را می کشید احساس می کنید ! در قسمت پیشروی بازی ، بازی با ساختن تیم شخصی شما آغاز می شود و در مسابقات محلی شرکت داده می شوید و پس از بالارفتن رتبه شما در مسابقات ، رفته رفته نظر مدیران جام WRC را جذب می کنید و آن ها به شما پیشنهاد می دهند تا در مسابقات WRC شرکت کنید.
بخش دیگری از بازی با نام Time Attack می باشد که در این بخش ، شما ماشین مورد علاقه خود را انتخاب کرده و جاده ی مورد علاقه خود را نیز انتخاب می کنید. حال تنها تلاش شما برای ثبت رکورد جدید در این جاده می باشد. شما می توانید رکورد های خود را در دنیای اینترنت آپلود نموده و با رکورد سایر رقیبان مقایسه کنید و میزان توانایی های خود را بسنجید. سایر بخش های مهیجی در این بازی گنجانده شده است که بوسیله بازی کردن می توانید آن ها را تجربه کنید.

گروه نرم افزاری ویوا دانلود این بازی را پیشنهاد میکند

 


 

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن فایل های ، دقت داشته باشید که نباید فایل ISO را بوسیله نرم افزارهایی مثل Winrar اکسترکت کنید و بعد نصب کنید. باید نرم افزارهایی همچون Daemon Tools  را اجرا نمایید و فایل ISO را به صورت Mount در این نرم افزارها اجرا نمایید. یعنی به صورت درایو مجازی اجرا شود. سپس بازی را نصب کنین و دقت داشته باشید که برای اجرای بازی ، باید فایل ISO به صورت Mount در داخل نرم افزار باشد وگرنه امکان بازی وجود ندارد. همچنین می توانید بازی را بر روی DVD به صورت Burn Image To Disc رایت نموده و سپس به نصب بپردازید و دقت داشته باشید در هنگام بازی ، DVD در درون دستگاه قرار داشته باشد. روش اجرای بازی و تمامی فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند

 

pass  دانلود بازی بسیار زیبای WRC FIA World Rally Championship رمز فایل :www.vivadl.com

pass  دانلود بازی بسیار زیبای WRC FIA World Rally Championship حجم فایل :  2.22 GB

Home  دانلود بازی بسیار زیبای WRC FIA World Rally Championshipمنبع : گروه نرم افزاری ویوا دانلود

Download  دانلود بازی بسیار زیبای WRC FIA World Rally Championship   |   لینک کمکی پارت اول

Download  دانلود بازی بسیار زیبای WRC FIA World Rally Championship   |   لینک کمکی پارت دوم

Download  دانلود بازی بسیار زیبای WRC FIA World Rally Championship   |   لینک کمکی پارت سوم

 

 



پنج شنبه 12 دی 1392برچسب:, :: 13:41 ::  نويسنده : parsa

 

  • 2011/1/28

Racers Island Crazy Racers  214x300 دانلود بازی جدید Racers Island Crazy Racers

نام بازی: Racers Island Crazy Racers – VACE
پلتفورم : pc
ژانر:اکشن / مسابقه ای
سال انتشار: 17.01.2011
زبان: Eng, Fre, Spa, Ita, Ger
ناشر: Zallag

درجه بندی سنی : E
قابلیت آنلاین:دارد

بازی زیبای Racers Island Crazy Racers یک بازی فانتزی و جالب به سبک اکشن – مسابقه ای میباشد.در این بازی شما نقش هدایت یک ماشین کوچک و فانتزی را دارید که در حال مسابقه با رقبای خود میباشد.شما در این بازی فقط نباید مهارت رانندگی داشته باشید.بلکه باید دقت خود را به بالاترین نقطه برسانید … !!! در طی مسیر مسابقه تجهیزات و سلاح هایی قرار داده شده است که با دریافت آن ها میتوانید برای رقبا و دشمنان خود درد سر ایجاد کنید. در حقیقت با دریافت آن تسلیحات و تجهیزات شما میتوانید رقبای خود را هدف قرار داده و با یک دکمه آن ها را از روند مسابقه خارج کرده و شاهد پیشرفت خود باشید.در این بازی بیش از 20 آهنگ متن برای شما در نظرگرفته شده است.گیم پلی فوق العاده یکی از نکات بارز این بازی میباشد که سبب زیباتر شدن آن میشود.این بازی یک ویژگی بسیار مهم دارد و آن اینکه این بازی دارای قابلیت بازی آنلاین تا 4 نفر را دارا میباشد.این بازی ویژگی های دیگری دارد که در زیر به آن اشاره شده است:

1-بیش از 20 نوع مسابقه مختلف
2-6 جزیره شبیه پارک
3-قابلیت انلاین تا 4 نفر
4-گیم پلی منحصر به فرد

 

pass دانلود بازی جدید Racers Island Crazy Racers رمز فایل :www.vivadl.com

Home دانلود بازی جدید Racers Island Crazy Racers منبع : گروه نرم افزاری ویوا دانلود

 

Download دانلود بازی جدید Racers Island Crazy Racers دریافت فایل از سرور ویوا دانلود

Diffusé par Adcash


پنج شنبه 12 دی 1392برچسب:, :: 13:40 ::  نويسنده : parsa

Test Drive Unlimited 2 دانلود بازی Test Drive Unlimited 2

Test Drive Unlimited 2 بازی اتومبیلرانی و ساخته استودیوی Eden Games می باشد که دومین نسخه از سری زیبا و پرطرفدار این عنوان می باشد و در تاریخ ۸ فوریه ۲۰۱۱ میلادی توسط کمپانی Atari برای طیف وسیع علاقمندان بازی های ریسینگ منتشر گردید. این بازی با ارائه یک عنوان ریسینگ سنتی و در فضایی Open World به بازی کننده اجازه می دهد به طور آزادانه در محیط بازی به حرکت در آید.
در این نسخه، بازی در جزیره‌ی Ibiza واقع در کشور اسپانیا انجام می‌شود. سازندگان به دلیل تنوع محیطی که در Ibiza وجود دارد این جزیره را انتخاب کرده‌اند. در این جزیره جنگل‌های متراکم، مناطق باز و وسیع، کوهستان‌های بلند، شهرهایی مدرن، همگی در کنار هم قرار گرفته‌اند. همچنین جزیره‌ی Ohau که نسخه‌ی اول این بازی در آن انجام می‌گرفت، در این نسخه نیز قرار گرفته است. در TDU2 شما شاهد حالت Co-op نیز خواهید بود؛ در این حالت یکی رانندگی میکند و دیگری نقشه خوانی می‌کند، همچنین حالت بازی آنلاین و چند نفره بازی بسیار گسترده طراحی شده بگونه ای که بازی کنندگان در حین حالت های آنلاین و چند نفره می توانند با رقبای خود به مسابقه بپردازند و با ملحق شدن به جمع رقابت دهندگان جزئی از شرکت کنندگان در مسابقات مختلف باشند.

اطلاعاتی در مورد بازی Test Drive Unlimited 2 :
شرکت سازنده بازی : استودیوی Eden Games
شرکت منتشرکننده بازی : کمپانی Atari
تاریخ رسمی انتشار بازی : ۸ فوریه ۲۰۱۱
ژانر بازی : مسابقات اتومبیلرانی
میزان دشواری بازی : متوسط
مدت زمان متوسط برای آشنایی با محیط بازی : حدود نیم ساعت
درجه بندی ESRB برای محدوده بندی سنی بازی : T -  مناسب برای تمام افراد و گروه های سنی ۱۳ سال و بالاتر

 

توضیحات: پس از دانلود پارت ها ، به اکسترکت بپردازید. سپس به نصب بازی بپردازید. دقت داشته باشید که حتما از اینترنت قطع باشید. در هنگام نصب بازی ، از شما سریال درخواست می شود که باید سریال زیر را وارد نمایید

7ADW-EDYX-7WH9-5GU7

پس از اتمام نصب ، تمامی فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید. دقت داشته باشید ، پس از اتمام نصب ، فایل اجرایی  UpLauncher.exe را توسط فایروال وینوز خود بلاک کنید ، تا از آپدیت شدن بازی و غیرفعال شدن کرک شما جلوگیری شود. روش کرک و نصب بازی تست شده و سالم می باشد.

pass دانلود بازی Test Drive Unlimited 2رمز فایل :www.vivadl.com

Home دانلود بازی Test Drive Unlimited 2منبع : گروه نرم افزاری ویوا دانلود

 

Download دانلود بازی Test Drive Unlimited 2 دریافت پارت ۱    Direct Link

Download دانلود بازی Test Drive Unlimited 2 دریافت پارت ۲    Direct Link

Download دانلود بازی Test Drive Unlimited 2 دریافت پارت۳     Direct Link

Download دانلود بازی Test Drive Unlimited 2 دریافت پارت۴     Direct Link

Download دانلود بازی Test Drive Unlimited 2 دریافت پارت۵     Direct Link

Download دانلود بازی Test Drive Unlimited 2 دریافت پارت6     Direct Link

Download دانلود بازی Test Drive Unlimited 2 دریافت پارت7     Direct Link

Diffusé par Adcash


پنج شنبه 12 دی 1392برچسب:, :: 13:39 ::  نويسنده : parsa

دانلود رایگان بازی Need For Speed Shift 2 Unleashed با لینک مستقیم

Need For Speed Shift 2 Unleashed دانلود رایگان بازی Need For Speed Shift 2 Unleashed با لینک مستقیم

دانلود در پارت های یک گیگابایتی از سرور قدرتمند ویوا دانلود

Shift 2: Unleashed ( با حفظ نام برند : Need For Speed: Shift 2 Unleashed ) عنوان جدیدی از سری NFS است که به عنوان هفدهمین نسخه از این فرانچیز عظیم شناخته می شود.این بازی بوسیله Slightly Mad Studios ساخته شده است و توسط Electronic Arts انتشار یافته است .گفتنی است که این بازی شبیه ساز رانندگی بوده ، و به دنبال نسخه اول ( که در سال ۲۰۰۹ انتشار یافت ) مراحل ساخت را طی میکند.همچنین ، این نسخه از سیستم Autolog نیز بهره میبرد که پیش از این در NFS: Hot Pursuit آن را مشاهده کردیم. راندن یک اتومبیل ، آن هم در سرعت بالا میتواند بسیار جالب و سرگرم کننده باشد ، همان هدفی که بسیاری از بازیهای این سبک از جمله Gran Turismo 5 و Forza Motorsport 3 موفق به تحقق آن شدند ، اما در این بین چیز دیگری فراموش شده و یا کمتر به آن اهمیت داده میشود ، رانندگی در سرعت بالا علاوه بر جذابیت ، میتواند وحشتناک باشد.

 

اطلاعاتی در مورد بازی Need For Speed : Shift 2 Unleashed :

ناشر بازی : Electronic Arts
سازنده ی بازی : Slightly Mad
رده ی سنی بازی : E
پلتفورم های دیگر : PC – XBox360
ژانر بازی : GT / Street Racing
تاریخ عرضه ی بازی : Mar 29, 2011

 

 

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:
OS: Windows XP (Service Pack 3) or Windows Vista (Service Pack 1) / Windows 7
CPU: Intel Core2 Duo 1.6 GHz or faster
RAM: 1 GB for XP; 1.5 GB for Vista/7
HDD: 6 GB free disk space
Graphics: 256 MB Graphics Memory
Sound Card: DirectX 9 Compatible
DirectX: Version 9.0c

 

سیستم پیشنهادی:
OS: Windows XP, Vista or Windows 7
CPU: Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz or AMD Phenom 8400 Triple-Core
RAM: 3 GB
HDD: 10 GB free disk space
Graphics: 512 MB Graphics Memory
Sound Card: DirectX 9 Compatible
DirectX: Version 9.0c

pass دانلود رایگان بازی Need For Speed Shift 2 Unleashed با لینک مستقیمرمز فایل : www.vivadl.com 

Home دانلود رایگان بازی Need For Speed Shift 2 Unleashed با لینک مستقیممنبع : گروه نرم افزاری ویوا دانلود

Download دانلود رایگان بازی Need For Speed Shift 2 Unleashed با لینک مستقیم   ورود به تاپیک مربوطه جهت دانلود

 

 

Diffusé par Adcash
آموزش دانلود از Hipfile و uploadboy (لینک های کمکی ویوا دانلود)
بخش دانلود :
   


پنج شنبه 12 دی 1392برچسب:, :: 13:38 ::  نويسنده : parsa

b2 بازی جذاب Monster Truck Challenge

این هم یک بازی جذاب ، هدیه ای از ویوا دانلود  -  بقیه عکس ها در ادامه مطلب

 

b1 بازی جذاب Monster Truck Challenge

 

b0 بازی جذاب Monster Truck Challenge

 

pass بازی جذاب Monster Truck Challenge رمز فایل :www.vivadl.com

Home بازی جذاب Monster Truck Challengeمنبع : گروه  نرم افزاری ویوا دانلود

Download بازی جذاب Monster Truck Challenge دریافت فایل از سرور ویوا دانلود

 

Diffusé par Adcash
آموزش دانلود از Hipfile و uploadboy (لینک های کمکی ویوا دانلود)
بخش دانلود :
   


پنج شنبه 12 دی 1392برچسب:, :: 13:38 ::  نويسنده : parsa

Split Second Velocity دانلود بازی Split Second Velocity

 

Split Second Velocity-RELOADED | PC GAME | 7.8 GB
Publisher: Disney Interactive | Developper: Black Rock Studio | Genre: Driving

 

وقتش رسیده که بار دیگر هیجان و ترس را در دل سرعت و رانندگی احساس کنید ، بازی جدیدی به نام Split Second دقیقا همین حس را به شما خواهد داد! ؛ بازی زیبا و هیجان انگیز که  توسط استودیوی مشهور Black Rock Studio ساخته شده است ، به گفته ی یکی از مسئولان این شرکت هزینه ی هنگفتی را هم صرف این بازی شده است تا ما شاهد یک شاهکار باشیم! البته در اصل همه چیز به دست خود سازندگان بازی خواهد بود که چطور بتوانند از این هزینه استفاده کنند! شاید Split Second بازی باشد که بتواند رقیبان خود را شکست دهد چرا که به گفته ی یکی از سازندگان بازی که در تریلر جدید بخش شده بود قرار است در Split Second نو آوری های جدید به کار رود که در بازیهایی به سبک رسینگ بسیار کم هستند ؛ این استودیوی بازی سازی با امیدهای فراوان پا در میدان گذاشته تا سبک رسینگ دیگری را وارد دنیای بازیهای کامپیوتری کند.

 

pass دانلود بازی Split Second Velocityرمز فایل :www.vivadl.com

Home دانلود بازی Split Second Velocityمنبع : گروه نرم افزاری ویوا دانلود

 

Download دانلود بازی Split Second Velocity دریافت پارت۱    Direct Link

Download دانلود بازی Split Second Velocity دریافت پارت۲    Direct Link

Download دانلود بازی Split Second Velocity دریافت پارت۳    Direct Link

Download دانلود بازی Split Second Velocity دریافت پارت4    Direct Link

Download دانلود بازی Split Second Velocity دریافت پارت5    Direct Link

Download دانلود بازی Split Second Velocity دریافت پارت6    Direct Link

Download دانلود بازی Split Second Velocity دریافت پارت7    Direct Link


in direct link + english Description with en.vivadl

Diffusé par Adcash
آموزش دانلود از Hipfile و uploadboy (لینک های کمکی ویوا دانلود)
بخش دانلود :
   


پنج شنبه 12 دی 1392برچسب:, :: 13:37 ::  نويسنده : parsa

 

 




 

خرید فیلم سه بعدی

 

فیلم 3D سه بعدی

جدیدترین فیلم های سه بعدی با تنوع موضوعی بالا
سینمایی - انیمیشن - مستند با کیفیت فول اج دی و حجم های بین 4 تا 20 گیگ
قابل پخش بدون نیاز به دستگاه بلوری پلیر
پخش از طریق usb تلویزیونهای سه بعدی - توسط فلش و هارد اکسترنال


فروش هارد اکسترنال،حاوی عناوین سه بعدی،پخش از طریق usb تلویزیون های سه بعدی
هارد اکسترنال1ترابایت،حاوی 120عنوان سه بعدی:299هزارتومان
هارد اکسترنال500گیگابایت،حاوی 60عنوان سه بعدی:209هزارتومان

پشتیبانی:09199556575 وحیدی


ورود

 

مجموعه کارتون و انیمیشن دوبله فارسی

 

250-2b

بیش از 250انیمیشن بسیار زیبا و دوبله به زبان فارسی با کیفیت خوب در قالب 12 دی وی دی با مبلغ استثنایی فقط 15 هزارتومان

( ۹۰ درصد صرفه جویی در هزینه و صرفه جویی در فضا )

250 کارتون+مجموعه کامل انیمیشن shaun the sheep+کارتون دوبله 2010 و 2011 و 2012

به جای خرید یک مجموعه پرهزینه از کارتون های دلخواه خود با قیمت بیش از 200 هزار تومان ما مجموعه ای را که دارای بیش

از 250 کارتون را در قالب 12 دی وی دی و با کیفیت مناسب و دوبله فارسی را در اختیار شما میگذاریم.

ثبت سفارش تلفنی و پشتیبانی : 8386742 0935
iconicon

 

Diffusé par Adcash

 



دانلود بازی Offroad Racers

download ford racing offroad pc game دانلود بازی Offroad Racers

این بازی زیبا دارای 18 مرحله جذاب میباشد . شما میتوانید با انتخاب انواع ماشین های بزرگ و کوچک به مسابقه بپردازید

لینک مستقیم دانلود و عکسهای بیشتر در ادامه مطلب

 

b0 دانلود بازی Offroad Racers

b1 دانلود بازی Offroad Racers

b2 دانلود بازی Offroad Racers

 

 

pass دانلود بازی Offroad Racersرمز فایل : www.vivadl.com

pass دانلود بازی Offroad Racers حجم فایل :  65 MB

Home دانلود بازی Offroad Racersمنبع : گروه نرم افزاری ویوا دانلود

Download دانلود بازی Offroad Racers  لینک کمکی (hipFile)   |   لینک کمکی (RodFile)

 

 

Diffusé par Adcash
آموزش دانلود از Hipfile و uploadboy (لینک های کمکی ویوا دانلود)
بخش دانلود :
   


سایت همه چی
iran
درباره وبلاگ

وبلاگ من خوش آمدید من مدیر این سایت هستم تا می تونید از سایت من لذت ببرید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان nini و آدرس nasirikhah.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 35
بازدید کل : 17629
تعداد مطالب : 144
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


f-ogto-0jhou0-7o