پنج شنبه 12 دی 1392برچسب:, :: 9:0 ::  نويسنده : parsa

دانلود آهنگ جدید ماهان بهرام خان به نام چه کار خوبی کردی

دانلود آهنگ جدید ماهان بهرام خان به نام چه کار خوبی کردی

دانلود آهنگ جدید ماهان بهرام خان به نام چه کار خوبی کردی

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای ماهان بهرام خان به نام چه کار خوبی کردی با بالا ترین کیفیت
ترانه سرا : سید محمد کاظمی ، آهنگ : ماهان بهرام خان
این آهنگ تیتراژ سری جدید برنامه شام ایرانی می باشد.

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ ماهان بهرام خان به نام چه کار خوبی کردی :

در و بستم می خواستم دیگه راهی شم

چه کار خوبی کردی امدی پیشم

دوباره با نگاه تو دلم وا شد

کنار تو شبم از جنس رویا شد

کنارت خنده و شادی رو دوست دارم

همین که دل به من دادی رو دوست دارم

تا هر وقتی که می تونی اینجا

بمون تا غرق زیبایی بشه دنیام

تو چشمات عشق رو دیدم

به چشمات قول میدم

که رویایی شه با تو امشب من

از عشقت بی قرارم یه درصد شک ندارم

تو هم داری می سوزی از تب من

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید ماهان بهرام خان به نام چه کار خوبی کردی

♫♫♫♫♫♫

چه جذابه صدای خنده های تو

دلم می خواد که قم شم تو چشای تو

چه چشمای پر احساس.خوش رنگی

کنارت خالیم از حس دلتنگی

تو چشمات عشق رو دیدم

به چشمات قول میدم

که رویایی شه با تو امشب من

از عشقت بی قرارم یه درصد شک ندارم

تو هم داری می سوزی از تب من

MP3 – 320

Mahan Bahram Khan – Che Kare Khoobi Kardi

MP3 – 128

Mahan Bahram Khan – Che Kare Khoobi Kardi

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سایت همه چی
iran
درباره وبلاگ

وبلاگ من خوش آمدید من مدیر این سایت هستم تا می تونید از سایت من لذت ببرید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان nini و آدرس nasirikhah.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 90
بازدید کل : 17717
تعداد مطالب : 144
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

f-ogto-0jhou0-7o