پنج شنبه 12 دی 1392برچسب:, :: 9:10 ::  نويسنده : parsa

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای مازیار فلاحی با نام جاودانگی

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای مازیار فلاحی با نام جاودانگی

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای مازیار فلاحی با نام جاودانگی

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای مازیار فلاحی با نام جاودانگی با بالا ترین کیفیت
این آهنگ تیتراژ پایانی سریال جاودانگی میباشد.

| به درخواست کاربران |

برای دانلود تیتراژ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ مازیار فلاحی با نام جاودانگی :

قطره بارون دلم خلوت زندون دلم

لیلای بی دریای من گریه مجنون دلم

ابر کبود من تویی بود و نبود من توی

مهر سجود من تویی وای به روزگار من

هوا تویی نفس تویی لحظه پیش.و پس تویی

عاشق در قفس منم ای دل بی قرار من

گریه منم ابر تویی درد منم صبر تویی

بارش بی وقفه منم ای دل بی قرار من

♫♫♫♫♫♫

آهنگ فوق العاده زیبای مازیار فلاحی با نام جاودانگی

♫♫♫♫♫♫

هدهد من خدای من هم دم با وفای من

خبر ببر به عشق من خدای من

عاشق دیدار منم محو ÷دیدار تویی

خسته و بیمار منم عشق تویی یار تویی

MP3 – 128

Maziyar Fallahi – Javdanegi



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سایت همه چی
iran
درباره وبلاگ

وبلاگ من خوش آمدید من مدیر این سایت هستم تا می تونید از سایت من لذت ببرید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان nini و آدرس nasirikhah.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 85
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 85
بازدید ماه : 141
بازدید کل : 17768
تعداد مطالب : 144
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

f-ogto-0jhou0-7o