پنج شنبه 12 دی 1392برچسب:, :: 9:27 ::  نويسنده : parsa

دانلود آهنگ حمید طالب زاده به نام چه کار کنم

دانلود آهنگ حمید طالب زاده به نام چه کار کنم

دانلود آهنگ حمید طالب زاده به نام چه کار کنم

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای حمید طالب زاده به نام چه کار کنم با بالا ترین کیفیت
ترانه : اشکان رحیمی ،آهنگ : علی پهلوان ، تنظیم : پژمان نیکوش
| به درخواست کاربران |

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ حمید طالب زاده به نام چه کار کنم :

نه می تونم به نگاهت چشم بدوزم

می یونه شعله عشق تو بسوزم

نه می تونم از نگاهت چشم بگیرم

پشت یخ بندون عشق تو بمیرم

نه می تونم از نگاهت چشم بگیرم

پشت یخ بندون عشق تو بمیرم

پس چیکار کنم با چشمات که منو دیونه کرده

با تو لحظه هام جهنم بی تو یخبندون سرده

پس چیکار کنم با این دل که بهونت رو می گیره

من هول میده تو آتیش تا تو یخبندون نمیره

ولی بسه شک و تردید دو دلی فایده نداره

بذار از دست تو این دل هر چی که خواست.سرم بیاره

وقتشه که عاشقونه بزنی آتیش به جونم

حالا تو قر قر چشمات بسوزونم بسوزونم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ حمید طالب زاده به نام چه کار کنم

♫♫♫♫♫♫

دیگه بسه شک و تردید دو دلی فایده نداره

بذار از دست تو این دل هر چی خواست سرم بیاره

وقتشه که عاشقونه بزنی آتیش به جونم

حالا تو قر قر چشمات بسوزونم بسوزونم

پس چیکار کنم با چشمات که منو دیونه کرده

با تو لحظه هام جهنم بی تو یخبندون سرده

پس چیکار کنم با این دل که بهونت رو می گیره

من هول میده تو آتیش تا تو یخبندون نمیره

MP3 – 320

Hamid Talebzadeh – Chi Kar Konam

MP3 – 128

Hamid Talebzadeh – Chi Kar Konam

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سایت همه چی
iran
درباره وبلاگ

وبلاگ من خوش آمدید من مدیر این سایت هستم تا می تونید از سایت من لذت ببرید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان nini و آدرس nasirikhah.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 88
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 88
بازدید ماه : 144
بازدید کل : 17771
تعداد مطالب : 144
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

f-ogto-0jhou0-7o