پنج شنبه 12 دی 1392برچسب:, :: 9:28 ::  نويسنده : parsa

دانلود آهنگ جدید محمد بابایی به نام یکی بود یکی نبود

دانلود آهنگ جدید محمد بابایی به نام یکی بود یکی نبود

دانلود آهنگ جدید محمد بابایی به نام یکی بود یکی نبود

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محمد بابایی به نام یکی بود یکی نبود با بالا ترین کیفیت
آهنگ : محمد علیزاده ، تنظیم : میلاد ترابی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید محمد بابایی به نام یکی بود یکی نبود :

رمز عبور نگاهت رو از تو چشام پاک می کنم

عشقت و زیر گدازه آتیش دل خاک می کنم

باز یکی بود یکی نبود چشم من از گریه کبود

داغ روزای گذشته رو باز تو دلم تازه نکن

جات و دیگه تو قلب شکسته من اندازه نکن

من نمی خوام عشق تو رو قصه هات و گفتی برو

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید محمد بابایی به نام یکی بود یکی نبود

♫♫♫♫♫♫

سادگی من ونذار تو آلبوم زرنگیات

زولالی عکس من و قاطی نکن با رنگیات

من نمی خوام عشق تو رو قصه هات و گفتی برو

باز یکی بود یکی نبود چشم من از گریه کبود

رمز عبور نگاهت رو از تو چشام پاک می کنم

عشقت و زیر گدازه آتیش دل خاک می کنم

باز یکی بود یکی نبود چشم من از گریه کبود

MP3 – 320

Mohammad Babaee – Yeki Bod Yeki Nabod

MP3 – 128

Mohammad Babaee – Yeki Bod Yeki Nabod



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سایت همه چی
iran
درباره وبلاگ

وبلاگ من خوش آمدید من مدیر این سایت هستم تا می تونید از سایت من لذت ببرید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان nini و آدرس nasirikhah.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 129
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 129
بازدید ماه : 185
بازدید کل : 17812
تعداد مطالب : 144
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

f-ogto-0jhou0-7o