پنج شنبه 12 دی 1392برچسب:, :: 9:34 ::  نويسنده : parsa

دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی به نام حواسم بهت هست

دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی به نام حواسم بهت هست

دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی به نام حواسم بهت هست

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علی لهراسبی به نام حواسم بهت هست با بالا ترین کیفیت
ترانه سرا : حدیث دهقان ، مهرزاد امیرخانی ، آهنگساز : حسین قربانپور ، تنظیم : فربد یزدانفر
میکس و مسترینگ : سعید شایان

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید علی لهراسبی به نام حواسم بهت هست :

نگاه کن واسه تو قلبم چجوری داره می کوبه

فقط خوبم به شرطی که ببینم حال تو خوبه

واسه گرفتن دستات چه حسی داره دست من

نفس تند تر میشه واسه کنار تو بودن

مثل احساس تنهایی زیر بارون پاییزی

تو حتی موقع رفتن چقدرزیبا غم انگیزی

کنارم باش تا آخر من از تنهایی بی زارم

حواست نیست یادت نیست تو رو خیلی دوست دارم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی به نام حواسم بهت هست

♫♫♫♫♫♫

دلم می ریزه وقتی تو ، تو پیچ و تاب هر راهی

حواسم به تو اگه حواسم پرت شه گاهی

تو رویایی ترین هستی تو رویایی ترین لحظه

دلت دریای آرومه نگات آرامش محضه

مثل احساس تنهایی زیر بارون.پاییزی

تو حتی موقع رفتن چقدرزیبا غم انگیزی

کنارم باش تا آخر من از تنهایی بی زارم

حواست نیست یادت نیست تو رو خیلی دوست دارم

♫♫♫♫♫♫

مثل احساس تنهایی زیر بارون پاییزی

تو حتی موقع رفتن چقدرزیبا غم انگیزی

کنارم باش تا آخر من از تنهایی بی زارم

حواست نیست یادت نیست تو رو خیلی دوست دارم

MP3 – 320

Ali Lohrasbi – Havasam Behet Hast

MP3 – 128

Ali Lohrasbi – Havasam Behet Hast



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سایت همه چی
iran
درباره وبلاگ

وبلاگ من خوش آمدید من مدیر این سایت هستم تا می تونید از سایت من لذت ببرید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان nini و آدرس nasirikhah.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 75
بازدید کل : 17702
تعداد مطالب : 144
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

f-ogto-0jhou0-7o