پنج شنبه 12 دی 1392برچسب:, :: 9:35 ::  نويسنده : parsa

دانلود آهنگ جدید زکی شمس آبادی به نام بی هوا

دانلود آهنگ جدید زکی شمس آبادی به نام بی هوا

دانلود آهنگ جدید زکی شمس آبادی به نام بی هوا

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا زکی شمس آبادی به نام بی هوا بالا ترین کیفیت
ترانه : مهدیه عرب ، آهنگ : حامد حنیفی ، تنظیم : میلاد اکبری ، ویولون : پیام طونی
میکس و مسترینگ : رضاپور رضوی ، گیتار : فیروز ویسانلو

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید زکی شمس آبادی به نام بی هوا :

از وقتی که مال منی فکرم چقدر راحت شده

آرامشم برگشته و خوشبختیم عادت شده

تو بی هوا عاشق شدی من بی صدا عاشق شدم

خوبه که دل بستی به من خوبه که بی منطق شدم

دل تو دلم نبود که دل به دل تو دادم

پیش تو بی حواسم پیش تو بی ارادم

دل تو دلم نبود که دل به دل تو دادم

پیش تو بی حواسم پیش تو بی ارادم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید زکی شمس آبادی به نام بی هوا

♫♫♫♫♫♫

سرگرم احساس توام دل گرم احساس منی

تو خیلی وقته مثل من درگیر عاشق.شدنی

حال دلم عالی شده از وقتی که فکرت با منه

من شک ندارم شک نکن آینده ی ما روشنه

دل تو دلم نبود که دل به دل تو دادم

پیش تو بی حواسم پیش تو بی ارادم

دل تو دلم نبود که دل به دل تو دادم

پیش تو بی حواسم پیش تو بی ارادم

MP3 – 320

Zaki Shams Abadi – Bi Hava

MP3 – 128

Zaki Shams Abadi – Bi Hava

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سایت همه چی
iran
درباره وبلاگ

وبلاگ من خوش آمدید من مدیر این سایت هستم تا می تونید از سایت من لذت ببرید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان nini و آدرس nasirikhah.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 89
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 89
بازدید ماه : 145
بازدید کل : 17772
تعداد مطالب : 144
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

f-ogto-0jhou0-7o