پنج شنبه 12 دی 1392برچسب:, :: 8:51 ::  نويسنده : parsa

دانلود آهنگ جدید ابراهیم رضاپور به نام آهوی بی خونه

دانلود آهنگ جدید ابراهیم رضاپور به نام آهوی بی خونه

دانلود آهنگ جدید ابراهیم رضاپور به نام آهوی بی خونه

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای ابراهیم رضاپور به نام آهوی بی خونه با بالا ترین کیفیت
ترانه سرا : نیلوفرحسینی خواه ، آهنگ و تنظیم : SH K.H
ویژه شهادت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید ابراهیم رضاپور به نام آهوی بی خونه :

امام مهربونی ها شهید قصه و غربت

بگیر دست منو بازم تو این تنهایی و زلمت

کبوتر میشم و اونقدر توی این سحن میشینم

که این احساس دلتنگی بره با گریه از سینم

پناه من تویی آقا می خوام پیش خودت باشم

مثل آهوی بی خونم ضمانت کن منو بازم

پناه من تویی آقا می خوام پیش خودت باشم

مثل آهوی بی خونم ضمانت کن منو بازم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید ابراهیم رضاپور به نام آهوی بی خونه

♫♫♫♫♫♫

صدای باد میپیچه هنوزم تو ذل این شهر

یه ظالم توی این غربت شهیدت کرد با اون زهر

مصبیت بود و ماتم بود غروب هشتمین.خورشید

هنوزم اشک این درد و میشه تو چشم این دنیا دید

پناه من تویی آقا می خوام پیش خودت باشم

مثل آهوی بی خونم ضمانت کن منو بازم

پناه من تویی آقا می خوام پیش خودت باشم

مثل آهوی بی خونم ضمانت کن منو بازم

MP3 – 320

Ebrahim RezaPour – Ahooye Bi Khoone

MP3 – 128

Ebrahim RezaPour – Ahooye Bi Khoone

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سایت همه چی
iran
درباره وبلاگ

وبلاگ من خوش آمدید من مدیر این سایت هستم تا می تونید از سایت من لذت ببرید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان nini و آدرس nasirikhah.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 119
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 119
بازدید ماه : 175
بازدید کل : 17802
تعداد مطالب : 144
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

f-ogto-0jhou0-7o