پنج شنبه 12 دی 1392برچسب:, :: 12:39 ::  نويسنده : parsa

دانلود بازی همبرگر فروشی Burger Bustle

 

»» بخش بازی های درخواستی فری گیمز ««

Burger Bustle دانلود بازی همبرگر فروشی Burger Bustle

Burger Bustle یک بازی جذاب در سبک آشپزی بوده که در آن باید به سرعت به پخت همبرگر های بسیار زیادی بپردازید و خود را به عنوان یکی از بهترین کسانی که همبرگر درست می کنند، مطرح کنید واز این راه به کسب در آمد و گسترش شغل خود در شهر ها و قسمت های مختلف بپردازید و اعتباری جهانی بدست آورید. در بازی Burger Bustle باید مدیریت زمان را به دست بگیرید و مواظب باشید تا حتی یکی از مشتریان نیز ناراحت نشوند. زیرا اگر صبر آن ها لبریز شود و شما هنوز همبرگر آن ها را تحویل نداده باشید آن ها عصبانی خواهند شد و به این خاطر امتیاز منفی دریافت خواهید کرد و این امتیاز منفی باعث می شود تا شما اعتبار کمتری داشته باشید و مشتریان کمتری به سراغ شما بیایند که این کار باعث کاهش در آمد شما خواهد شد.

در طول بازی اگر کار خود را به خوبی انجام دهید و همه کارها در اسرع وقت انجام شوند امتیاز ها و دستاورد های بسیار بیشتری بدست خواهید آورد که زمینه را برای گسترش آشپزخانه شما به خوبی فراهم می کند پس سرعت و دقت خود را تا می توانید بالا ببرید تا سریعتر معروف شوید. حتی در بازی Burger Bustle می توانید از قبل همبرگر آماده کنید تا زودتر مشتریان خود را جواب دهید. زیرا مطمئنا شلوغی آشپزخانه شما اصلا خوب نیست و می تواند به ضرر شما نیز باشد. گیم پلی بازی Burger Bustle بسیار سریع و جذاب است که به همراه مراحل بسیار متنوع می تواند ساعت ها کاربران را مشغول بازی کنند تا از آن لذت کافی ببرند. یکی از ویژگی های دیگر این بازی وجود مشتریان دیوانه است که بسیار عجله دارند و ممکن است باعث شوند تا دچار استرس شده و از این راه دقت شما پایین بیاید و زمان را از دست بدهید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : 108.64 مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

sharethis دانلود بازی همبرگر فروشی Burger Bustle



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سایت همه چی
iran
درباره وبلاگ

وبلاگ من خوش آمدید من مدیر این سایت هستم تا می تونید از سایت من لذت ببرید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان nini و آدرس nasirikhah.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 90
بازدید کل : 17717
تعداد مطالب : 144
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

f-ogto-0jhou0-7o