پنج شنبه 12 دی 1392برچسب:, :: 12:41 ::  نويسنده : parsa

دانلود بازی ریاست شرکت You’re The Boss

 

»» بخش بازی های درخواستی فری گیمز ««

Youre The Boss دانلود بازی ریاست شرکت Youre The Boss

You’re The Boss یکی از بازی های مدیریتی و سرگرم کننده متفاوت برای PC بوده که شرکت Big Fish Games آن را ساخته و عرضه کرده است. در ابتدای این بازی باید یک انباری کوچکی را سر و سامان دهید و به مرور زمان آن را به یک شرکت بزرگ تجاری و تبلیغاتی تبدیل کنید. ولی شما به عنوان یک رئیس عملا هیچ چیزی در مورد مدیریت و ریاست یک شرکت نمی دانید و مجبور به استخدام چندین فرد برای کمک در کار های شرکت هستید. البته این افراد نیز به صورت رایگان برایتان کار نمی کنند! بلکه باید حقوقشان را سر وقت و به موقع پرداخت کنید تا بازده بیشتری در شرکت داشته باشید. پس از استخدام این افراد باید به فکر نحوه فروش محصولات خود در بازی You’re The Boss باشید.

تمامی ترس شما از 4 کار فرما در طول بازی خواهید بود که قصد تصاحب ریاست شرکت را دارند و شبانه روز برای رسیدن به این هدفشان تلاش می کنند. البته در طول بازی You’re The Boss با 18 نفر از کارکنان برجسته آشنا می شوید که به شما در کار های مختلف شرکتی و تجاری کمک خواهند کرد. برای موفقیت در کسب و کار باید با Brand های مختلفی قرار داد ببندید و با انجام کار های تبلیغاتی، محصولاتتان را به فروش برسانید. پس از اتمام چندین مرحله، آیتم ها و دست آورد های جدیدی آزاد می شوند که می توان از آن ها برای بهبود وضعیت شرکت استفاده نمود. در بازی You’re The Boss در صورتی که کار خود را به خوبی و سر وقت انجام دهید و مشتریان را راضی نگه دارید، هدایایی از طرف خود بازی به کاربر داده می شود که ارزش آن ها در بازار بسیار بالا است. گرافیک و کیفیت بازی نیز در حد مطلوبی طراحی شده و حس ریاست را تا حدی به کاربر منتقل می کند.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : 159.64 مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

sharethis دانلود بازی ریاست شرکت Youre The Boss



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سایت همه چی
iran
درباره وبلاگ

وبلاگ من خوش آمدید من مدیر این سایت هستم تا می تونید از سایت من لذت ببرید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان nini و آدرس nasirikhah.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 123
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 123
بازدید ماه : 179
بازدید کل : 17806
تعداد مطالب : 144
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

f-ogto-0jhou0-7o