پنج شنبه 12 دی 1392برچسب:, :: 12:43 ::  نويسنده : parsa

دانلود بازی پوکر Governor of Poker 2

 

»» بخش بازی های درخواستی فری گیمز ««

governor of poker 2 دانلود بازی پوکر Governor of Poker 2

Governor of Poker 2 یک بازی جدید و جالب با سبکی متفاوت است که ابتدا Application آن برای اندروید منتشر شد و حال نوبت به PC رسیده است! در این بازی باید در نقش یک کلانتر مشغول به بازی پوکر با دیگر رقبای حرفه ای در این زمینه شوید و با برنده شده در مسابقات، معادن ذغال سنگ را یکی یکی از آن خود کنید. مسابقات به مرور زمان در 18 شهر Texas برگزار می شود که جوایز بسیار خوبی به برندگان اعطا می شود. در ابتدای بازی Governor of Poker 2 به کاربر نحوه بازی پوکر یاد داده می شود تا با دیگران در یک اتاق کوچک به رقابت بپردازد. این بازی، تنها یک بازی کلاسیک پوکر محسوب نمی شود، بلکه دارای ویژگی های جدید با تنوع خاصی است. گرافیک بازی نیز قابل مقایسه با بازی های پوکر قدیمی نیست و بسیار خوبی طراحی شده است.

حال وقتی آن رسیده تا با غلبه بر حریفان خود، جوایز مسابقات را صرف ساخت معادن، خانه های جدید و سر و سامان بخشیدن به اوضاع نه چندان جالب این کلانتر کنید. در بازی Governer of Poker 2 از سیستم جدید بازی Poker استفاده شده و کاربر را با شیوه های مدرن این بازی سرگرم کننده آشنا می کند. این مسابقات را به طور کلی دولت Dallas برای تمامی بخش های Texas تنظیم کرده و افراد بسیاری از مناطق مختلف این سرزمین در مسابقات شرکت می کنند. پس پیروزی در این جدال ها به هیچ وجه کار ساده نخواهد بود. پس از کسب درآمد و پیروزی در مسابقات بازی Governor of Poker 2 می توانید با دختر مورد علاقه تان ازدواج کنید و برای زندگی با او، خانه ای بزرگ و بسیار زیبا بسازید. هم چنین سعود به مراحل بالاتر در مسابقات، یکی دیگر از آرزو های بزرگ این کلانتر محسوب می شود که تنها با کمک شما به این آرزو می رسد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : 113.97 مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

جستجوهای ورودی:

دانلود بازی های بسیار جدید دهکده دانلود+ دانلود بازی استراتژیکی باحال برای کامپیوتر+ دانلود بازی کم حجم استراتژیکی تفنگی+ دانلود بازیهای جالب و فکری کامپیوتر+ دانلود بازى استراژىکى جنگى+ دانلود بازی استراتژیک جالب یرای کامپیوتر+ بازی های انلاین جنگی طبیعی+ بازیهای استراتیژیک+ دانلود بازی جدید استراتژیک+ دانلود بازی sea seven برای ویندوز+ دانلود بازی جنگی جنگ استراتژیک اندروید+ جدیدترین بازی های استراتژیک اندروید+ بهترین بازی هیجانی برای کامپیوتر رایگان+ بهترین بازی اندروید استراتژی 2013+ بازی کودکانه فکری دانلود+ بازی کامپیوتری استراتژیک ایرانی+ بازی های هوشی ورایگان+ بازی های استراتژ یک+ ﺑﺎﺯﻱ ﻛﺎﻣﭙﻴﻮﺗﺮﻱ اﺳﺘﺮاﺗﮋﻳﻚ ﺩاﻧﻠﻮﺩ+ بازی اتوبوس دانلود+

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سایت همه چی
iran
درباره وبلاگ

وبلاگ من خوش آمدید من مدیر این سایت هستم تا می تونید از سایت من لذت ببرید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان nini و آدرس nasirikhah.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 80
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 80
بازدید ماه : 136
بازدید کل : 17763
تعداد مطالب : 144
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

f-ogto-0jhou0-7o