پنج شنبه 12 دی 1392برچسب:, :: 14:6 ::  نويسنده : parsa
انگری برد(بابی برد)

دندون خوشگله دل منو بردی !! =))

ای

می زنمت ها!!

 

بای تا خیلی وقت دیگه

+ نوشته شده در  پنجشنبه هجدهم آبان 1391ساعت 22:43  توسط ^_^نرگس^_^  |  12 نظر

طرفدار های جاستین با طرفدار های بابی قاطی میشن(من از جاستین بدم میاد)

+ نوشته شده در  پنجشنبه هجدهم آبان 1391ساعت 22:37  توسط ^_^نرگس^_^  |  4 نظر

کیس کامپیوتر باب اسفنجی

+ نوشته شده در  پنجشنبه سی ام شهریور 1391ساعت 13:23  توسط ^_^نرگس^_^  |  9 نظر

کشیدن دوستای باب اسفنجی

سلام بچه ها

 

نتونستم طرز کشیدن دوستای باب اسفنجی را پیدا کنم اما طرح نقاشی کشیده شدشون را که خیلی ساده بود

توی ادامه مطلب گذاشتم برید ببینید.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهارشنبه پانزدهم شهریور 1391ساعت 16:47  توسط ^_^نرگس^_^  |  15 نظر

پلانگتون...باز چه کار کردی...

+ نوشته شده در  شنبه یازدهم شهریور 1391ساعت 23:2  توسط ^_^نرگس^_^  |  10 نظر

این جا همه چی درهمه!!(2)

+ نوشته شده در  چهارشنبه یکم شهریور 1391ساعت 16:25  توسط ^_^نرگس^_^  |  8 نظر

باب امو میشود

+ نوشته شده در  چهارشنبه یکم شهریور 1391ساعت 16:3  توسط ^_^نرگس^_^  |  4 نظر

آرم باب اسفنجی

+ نوشته شده در  پنجشنبه بیست و ششم مرداد 1391ساعت 16:55  توسط ^_^نرگس^_^  |  نظر بدهید

این جا همه چی درهمه!!

 

 

بای بای

+ نوشته شده در  پنجشنبه بیست و ششم مرداد 1391ساعت 16:53  توسط ^_^نرگس^_^  |  7 نظر

باب اسفنجی له شده

+ نوشته شده در  پنجشنبه بیست و ششم مرداد 1391ساعت 0:53  توسط ^_^نرگس^_^  |  3 نظر

دوره قبل از تاریخ

 

بای تا های

+ نوشته شده در  چهارشنبه بیست و پنجم مرداد 1391ساعت 0:33  توسط ^_^نرگس^_^  |  5 نظر

عکس باب اسفنجی و یه دونه با پاتریک

بری ادامه عکس باب اسفنجی  و یه دونه با پاتریک را گذاشتم
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهارشنبه بیست و پنجم مرداد 1391ساعت 0:28  توسط ^_^نرگس^_^  |  آرشیو نظرات

ریبنه؟؟چند خریدی؟؟عینک را می گم دیگه!!

+ نوشته شده در  دوشنبه بیست و سوم مرداد 1391ساعت 22:20  توسط ^_^نرگس^_^  |  آرشیو نظرات

عکس های بامزه ی باب اسفنجی و پاتریک

سلام

عکس های بامزه ی باب اسفنجی و پاتریک را برید ادامه ی مطلب ببینید


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دوشنبه بیست و سوم مرداد 1391ساعت 22:12  توسط ^_^نرگس^_^  |  آرشیو نظرات

عکس کلاه ولباس باب اسفنجی

سلام

من دوباره اومدم ببخشید نمی رسم بیام

اومدم عکس کلاه ولباس باب اسفنجی را بزارم

این لباسش:

لباس و کلاه:

+ نوشته شده در  شنبه بیست و یکم مرداد 1391ساعت 0:13  توسط ^_^نرگس^_^  |  آرشیو نظرات

طرز کشیدن باب اسفنجی

سلام

 

می خوام طرز کشیدن باب اسفنجی را بزارم

خواهش می کنم بگید در مورد کی بنویسم

اختاپوس

آقای خرچنگ

پلانگتون

گری

سندی

 

بگید خواهش میکنم

راستی ماه رمضان پیشاپیش مبارک

من 10 12 روز نیستم می خوایم بریم مشهد

اومدم دوس دارم نظرات 50 یا 40 تا باشه ها!!!:دی

اینم عکس مشهد:

 

برو ادامه آموزش کشیدن باب را گزاشتم


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  جمعه سی ام تیر 1391ساعت 0:9  توسط ^_^نرگس^_^  |  آرشیو نظرات

باب اسفنجی

سلام الان اومدم را جب باب اسفنجی بنویسم ادامه ی مطلب بری قضیه را می فهمی

 

خواهش می کنم بگید برای دفعه ی بعد راجب به کدوم یک از این ها بنویسم؟؟؟

پاتریک

گری حلزون باب اسفنجی

اختاپوس یا همون اسکویدوارد

آقای خرچنگ یا همون آقای کرابس

پلانگتون

سندی

خواهش می کنم بگید

ممنون


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهارشنبه بیست و هشتم تیر 1391ساعت 20:37  توسط ^_^نرگس^_^  |  آرشیو نظرات

پست اول

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

 

من نرگسم و این وبلاگ برای باب اسفنجی و دوستای عزیزش مثل پاتریک و آقای خرچنگ و اختاپوس درست

کردم

 

به وبلاگ اصلیم هم سر بزنید :http://ndoost.blogfa.com/

حالا می خوام براتون برای پست اول عکس باب اسفنجی عزیز را بزارم

 

 

راستی کسایی که توی اون وبلاگم لینک بودن اگه بیان خواهش می کنم این وبلاگم را هم بلینکید ممنون

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سایت همه چی
iran
درباره وبلاگ

وبلاگ من خوش آمدید من مدیر این سایت هستم تا می تونید از سایت من لذت ببرید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان nini و آدرس nasirikhah.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 120
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 120
بازدید ماه : 176
بازدید کل : 17803
تعداد مطالب : 144
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

f-ogto-0jhou0-7o