پنج شنبه 12 دی 1392برچسب:, :: 8:50 ::  نويسنده : parsa

دانلود آهنگ جدید علیرضا عباسی به نام اشک زائر

دانلود آهنگ جدید علیرضا عباسی به نام اشک زائر

دانلود آهنگ جدید علیرضا عباسی به نام اشک زائر

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای علیرضا عباسی به نام اشک زائر با بالا ترین کیفیت
ترانه : ندا ، آهنگ : علیرضا عباسی ، تنظیم : میلاد زوارزاده ، میکس و مسترینگ : کمال صـداقت
ویژه شهادت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید علیرضا عباسی به نام اشک زائر ک

یاد اون نگاره خونه یاد کفتر رو آب و دونه

یاد اون زائر که هر شب داره از دلش می خونه

یاد کاسه طلایی دلم رو کرده هوایی

یاد اتماس چشمام که کنی بر ما نگاهی

یاد پرچم قشنگت گنبند خوش آب و رنگت

یاد اشک زائر واسه یکم نگاهت

آقا جون ما شرم داریم پا در خونت بزاریم

تو خودت که خوب می دونی ز گناه چیزی نداریم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید علیرضا عباسی به نام اشک زائر

♫♫♫♫♫♫

آقا جون من و نگاه کن درد این دل و دوا کن

بگو زائرم بیا و من و از حرم صدا کن

آقا جون دلم گرفته یه دفعه دیگه.نگام کن

من فدای بارگاهت راهی کربلام کن

آقا این دلا شکسته ما شدیم خسته خسته

این دلا به انتظار مهدی زهرا نشسته

آقا جون تو هم  دعا کن آقا جون خدا خدا کن

واسه اون آرامش دنیا بیا معجزه به پا کن

MP3 – 320

Alireza Abbasi – Ashke Zaer

MP3 – 128

Alireza Abbasi – Ashke Zaer

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سایت همه چی
iran
درباره وبلاگ

وبلاگ من خوش آمدید من مدیر این سایت هستم تا می تونید از سایت من لذت ببرید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان nini و آدرس nasirikhah.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 80
بازدید کل : 17707
تعداد مطالب : 144
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

f-ogto-0jhou0-7o