پنج شنبه 12 دی 1392برچسب:, :: 8:53 ::  نويسنده : parsa

دانلود آهنگ جدید ایمان ابراهیمی به نام عکسای رو دیوار

دانلود آهنگ جدید ایمان ابراهیمی به نام عکسای رو دیوار

دانلود آهنگ جدید ایمان ابراهیمی به نام عکسای رو دیوار

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای ایمان ابراهیمی به نام عکسای رو دیوار با بالا ترین کیفیت
ترانه: رویا شکیب ، آهنگساز: سعید مدرس ، تنظیم: علی حسین زاده

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید ایمان ابراهیمی به نام عکسای رو دیوار :

شبیه عکسای روی دیوار به رنگ خاطره می مونم

که محو میشم و کم میشم من این حقیقت رو می دونم

چقدر میشه تحمل کرد روزایی رو که دل گیره

که داره روز به روز از من از عشق فاصله می گیره

چقدر سخته که می بینم به گریه های من عادت کرد

پر از بهانه های رفتن شد دل و خونه غربت کرد

چقدر سخته که می بینم به گریه های من عادت کرد

پر از بهانه های رفتن شد دل و خونه غربت کرد

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید ایمان ابراهیمی به نام عکسای رو دیوار

♫♫♫♫♫♫

هنوز خوابه نمی دونه که صبح می رم از این خونه

این عشق گرم و می بخشم به قلبی که زمستونه

چقدر میشه تحمل کرد روزایی رو که دلگیره

که داره روز به روز از من از عشق فاصله.می گیره

چقدر سخته که می بینم به گریه های من عادت کرد

پر از بهانه های رفتن شد دل و خونه غربت کرد

چقدر سخته که می بینم به گریه های من عادت کرد

پر از بهانه های رفتن شد دل و خونه غربت کرد

MP3 – 320

Iman Ebrahimi – Aksaye Roo Divar

MP3 – 128

Iman Ebrahimi – Aksaye Roo Divar

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سایت همه چی
iran
درباره وبلاگ

وبلاگ من خوش آمدید من مدیر این سایت هستم تا می تونید از سایت من لذت ببرید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان nini و آدرس nasirikhah.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 80
بازدید کل : 17707
تعداد مطالب : 144
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

f-ogto-0jhou0-7o